קס"מ קהילה סביבה מנוטרת Kesem

משימת הארגון :

קס"מ מעצימה קהילות בישראל לקחת אחריות על הסביבה שלהן במיוחד על איכות האוויר ע"י תרגולם בשיטת ה- Bucket brigade ,בה קהילה משתמשת באמצעים פשוטים אפקטיביים וזולים (דליים) לניטור זהום האוויר .

קס"מ מספקת את הציוד הנחוץ לניטור האוויר לקהילה וכן מלווה את הקהילה בתהליך ניטור האוויר מרגע לקיחת הדגימה דרך השליחה למעבדה ,קבלת התוצאות, פרסום התוצאות, ובניית הלחץ הציבורי על בעלי מפעלים ומקבלי החלטות. קס"מ מושתת על האמונה כי האזרחים יכולים להביא שינוי באיכות חייהם כאשר האמת נחשפת בפניהם , ייחודיותה בעירוב האזרחים בניטור האוויר ובהספקת כלים להתמודדות מול בעלי מפעלים ומקבלי החלטות .



יום חמישי, 14 במאי 2009

הכוח שבדלי :

לקחת דגימת אוויר באמצעות דלי הינה בעלת עוצמה רבה , לחברי קהילה שמורגלים להתעלמות מצד המפעלים והממשלה.
גברת "לוי " שנהגה עד עכשיו להתקשר למפעל בכל פעם כדי להתלונן על הריחות ופקיד זוטר היה עונה לה שאין לה מה לדאוג שהכול בסדר ושהענן השחור שנמצא מול ביתה כבר שעות הוא אינו מזיק .
בזמן הקרוב לגברת "לוי" יהיה דלי וכאשר בעלי מפעלים ופקידי ממשלה יגידו לה שאין לה מה לחשוש היא תוכל לענות אז מדוע יש לי קריאה של בנזן ברמה של 14 בדגימת האוויר שלי. קריאה שאינה עומדת בסטנדארטים. הדלי מעניק לקהילה כוח לחייב את הממשלה ובעלי המפעלים לספק סביבה בטוחה ונקייה יותר
.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה